sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

NU ÄR DET ÖVER

Hej!

Jag har skrev min egna meninger här nu sex skrivning och det är min sjunde. Jag har betänkt att min egna konsumtioner, pratat till exempel reklamer, mat och så vidare så vidare.
Det har varit ett vacker projekt och jag hoppas att ni tänkar på likande.

Men nu ska jag hoppa en sak i sista gång!
I dag jag vill prata om bojkott och jag skulle vilja vet om du bojkottar någon?
Jag bojkottar någonting och jag köpa och konsumera alla produkter. En orsak varför så här att jag har ingenting orsak demosterar till någon företag.

Men i alla fall en bojkott är ett bra sätt att bringa man egen mening ut. Till exempel om någon företag använda dåliga råvarar du kan bara köpa inte dess produkter. Så enkel!


Jag hoppas att jag fick ni tänka saker och funderar ni egna anskaffninger.
Nu säger jag dock hejdå!

_________________________________________________________________________________

Moikka!

Olen nyt kirjoitellut omista mielipiteistäni kuuden postauksen verran ja tämä on nyt seitsemäs. Olen miettinyt omaa kulutustani, puhunut esim. mainonnasta, ruuasta ja niin edelleen.
Tää on ollut mahtava projekti ja mä toivonkin että te ootte mun kanssa samaa mieltä!

Mutta pideminntä puheitta nyt mä hyppään päivän aiheeseen.
Tänään mä meinaan puhua boikotoinnista ja mä haluisinkin tietää, että boikotoitkä sä jotakin?
Mä en boikotoi mitään ja ostankin ja kulutkan kaikkia tuotteita. Syy siihen miksi mä toimin näin on se, ettei mulla ole mitään syytä asettua boikottiin.

Mutta joka tapauksessa boikotointi on hyvä tapa tuoda oma mielipde esille. Esim. jos joku yritys käyttää huonoja raaka-aineita voit olla vain ostamatta tuotteita. Yksinkertaista!


Mä toivin, että mä oon saanut teidät ajattelemaan asioita ja miettimään omaa kulutusta.
Nyt mä kuitenkin sanon teille isot heipat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti