sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

MÅSTE VI KÖPA MAT?

Hej!

Vi alla måste köpa och äta mat varje dag och det är inte överraskning (hehe). Men det fråga är att VAD ska vi äta. När jag köpa mat jag jämförar noggrana pris av de produkter och det är viktig att de är inte för dyra.
Jag skulle vilja köpa ekologisk och hälsosam mat och råvarar men vanligen jag måste välja mera billig produckter.

Som ni vet de billiga råvarar (vanliga) smakar inte som bra än de dyrare, ekologiska råvarar. Det är lite skam om vi tänkar de unga och studenterna. Därför jag hoppas att de ekologiska råvarar pris kommer ner så att vi alla har möjlighet att köpa och äta bättre mat.


_________________________________________________________________________________

Moikkelis moi!

Meidän kaikkien mitää ostaa ja syödä ruokaa päivittäin ja se ei olekkaan mikään yllätys (hehe). Mutta kysymys kuuluukin, että MITÄ ruokaa me syömme. Kun mä ostan ruokaa mä vertailen tosi tarkasti hintoja ja se onkin tärkeetä, ettei ne ole liian kalliita.
Mä haluisin panostaa enempi hyviin raaka-aineisiin ja luomoruokaan, mutta yleensä mä joudun tyytymään siihen halvempaan.

Kuten tiedätte, niin halvemmat raaka-aineet eivät (yleensä) maistu yhtä hyville, kuin kalliimmat luomu raaka-aineet. Se on vähän harmi kun ajatellaan nuoria ja opiskelijoita. Siksi mä toivonkin, että luomu ruuan hinta tuli alas päin, jotta kaikilla olisi mahdollisuus syödä ja ostaa parempaa ruokaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti