keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

JAG ÄR KONSUMENT

Hej alla!

Det är min först svensk blogginlägg och jag är lite nervös men i alla fall i dag jag vill skriva lite på mig och min egna konsumtioner.


Jag, eller snarare vi alla konsumera nästä hela tiden. Vi köpä nya käder, maten och så vidare, så vidare...
När jag måste köpä nya kläder jag skulle vilja satsa på klvalitet men nästän alltid jag måste väljä de pryler med låg prislappen Även om jag har inte alltid möjlighet att köpa dyrare kläder jag kan fortfarande väljä som tilltalar mig som är jag nöjd, eller jag kan köpa kvalitet kläder på rea.


_________________________________________________________________________________

Moikka moi!

Tää on mun eka blogipostaus ruotsinkielellä ja voin sanoa että hieman jännittää. Aijon kertoa vähän itsestäni ja omasta kulutuksestani.

Elikkä mä, tai oikeastaan me kaikki kulutamme jatkuvasti. Ostamme uusia vaatteita, ruokaa ym...
Kun mun pitää ostaa uusia vaatteita, haluasin panostaa laatuun ja kestävyyteen, mutta kuitenkin yleensä joudun rahatilanteen takia tyytymään halvempiin tuotteisiin. Vaikka mulla ei aina olekkaan mahdollisuutta ostaa kalliitta laatuvaatteita, niin voin ostoksillani valita tuotteita, joihin olen pitkään tyytyväinen, tai sitten odottaa alennusmyyntien aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti