lauantai 22. maaliskuuta 2014

INKÖP AV VECKA

Hej!

I länge tid har jag haft köpa nya byxor men jag har inte hittat de eller de har varit för dyra. Dock nu de sacker har förändrats för jag fann de! Ja, jag hittade de på sale och de kostade bara 30 euro.
I samma resa jag också fann nya stövlar som kostar bara 10e, så nu jag tänker att jag har alla på sommaren! Nu måste bara vämta att sommaren och hetta kommer snart :)



_________________________________________________________________________________

Moikka!

Mun on pitänyt pitkään ostaa uudet housut, mutta niitä ei oo vaan löytynyt tai sitten ne on ollut ihan liian kalliita. Nyt tähän on kuitenkin tullut tällä viikolla stoppi, sillä löysin ihan mahtavat housut alesta hintaan 30e!
Samalla reisulla löysin kympin kengät, joten nyt mulla taitaa olla kaikki kesää varten! Enää pitää odottaa, että se kesä ja lämpö tulee tänne kylmään Suomeen! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti